sain semmoisen Melliltä. Ei se sentään oikeuteen mua haastanut vaan mun pitäis kertoa 7 asiaa itsestäni. Kokeillaas:

1. Minä pissaan kuin pojat. Ja mitä korkeammalle puuhun saan pissan sitä isommaksi muut koirat luulevat minua. Jalka nousee komeasti myös kakkalla. Periytän tätä hienoa ominaisuutta ja Gimma on kehittänyt tästä vileä astetta hienomman version ja nostaa molemmat takajalat ilmaan pissatessaan!

2. Minä olen JOHTAJA meidän perheessä. Elvis on surkea vinkuintiaani ja Lotta tekee niinkuin minä sanon. (mamma kyllä valitettavasti päihittää minut)

3. Ruuan suhteen olen kaikkiruokainen. Minä voin syödä mitä vaan saamatta vatsanväänteitä. Useimmiten minulle kuitenkin tarjoillaan vaan nappuloita...

4. Osaan kävellä pöydällä! Ja osaan myös tyhjentää sen putipuhtaaksi sekunnissa.

5. Minulla on hienoja lapsia. Ovat saaneet sertejä ja muita rusetteja.

6. Tykkään ulkoilla metsässä vapaana. Ja rakastan keppien ja lumipallojen perässä juoksemista!!!

7. En kauheasti tykkää makailla ihmisten kainalossa, mutta sitten kun mamman viereen joskus menen kyhnyttämään niin siihen ei sitten olekaan muilla asiaa.

Jatkan haastetta ja heitänkin sen eteenpäin Jepelle (karvaisten äpärieni isälle) ja sekä Monalle, upealle lapselleni.

t. Elma