Mä kävin tänään hammaslääkärissä. Mä olin tosi kiltti poika. Tosin se täti anto mulle semmotteen piikin pyllyyn ja sit mua alko väsyttään ihan hirveesti. Mä sit ajattelin vetästä tirsat ihan rauhassa kun Elmalta otettiin siinä jotain vastustusainetestiä. Ne varmaan kokeili kuinka hyvin se pystyy vastustaan mua? Tai jotain...

Sit kun mä heräsin niin mun hampaat kiilsi niin että mamma pyysi aurinkolaseja ;) On kuulkaa semmonen pepsotentti hymy ny että tytötkin tykkää. Ne sano että multakin otettiin verta talteen. On kai sen verran hyvää tavaraa että halusivat oikein lähettää sen johonkin ulkomaille näytille. Sieltä tulee sit postissa joku vastaus että onko rabiesta tai jotain. En mää oikein ymmärrä. Kyllä mut on rokotettu neuvolassa joka vuosi. No ehkä mamma selittää teille paremmin...

t. Elvis

(ps. Mamma sano että ne oli rabies vasta-ainetestit ja niitä tarvitaan jos ens vuonna mennään ulkomaille näytelmiin.)

Pekalta ja Paavolta kans tuli terkkuja kuvan muodossa. Ihan söpöjä noi Elman muksut on vai mitä?

1041510.jpg

Pekka 10vk

1041507.jpg

 Paavo 10vk