941552.jpg

Bertta: "moikka vaan kaikki! Mä oon paksuBertta, porukan pahis ;) Mulla on aina kovin meno päällä ja noi muut on lälläreitä. Mä tykkään kiipeillä laitojen yli ja purra noita kaikkia muita! Onneks mut haetaan kohta omaan kotiin jonnekin pohjoiseen kauas pois ja lellitään piloille..."

941556.jpg

Bella: "moro mä oon Bella! Mä osaan seistä näin tyylikkäästi, noi muut ei osaa! Musta tulee varmaan tosi tyylikäs isona tyttönä, varmaan yhtä nätti kun mun äitistä. Mä oon aikas kiltti, paitsi tänään tappelin vähän ton Bossen kanssa. Se tykkää painia. Minä muutan parin viikon päästä semmoiseen paikkaan kuin Parainen. Se ei kuulemma ole kovin kaukana. Se on kiva juttu niin ehkä pääsen moikkaamaan äitiäkin joskus...Äiti on niin kiva, se antaa mulle tissimaitoo kun en oikein vielä välittäis noista pöperöistä"

941557.jpg

Boris: "Tere vaan! Mä oon Boris the pystytukka. Kuulemma muistutan isukkiani Jeppeä. Olen muutenkin aikas komia poika ;) Mulla ei kait oo vielä uutta kotia mutta se kyllä passaa mulle. Kyllä muakin on kai kyselty... saas nähdä mihin mä pääsen?"

941559.jpg

Bosse: "Moikka vaan, Bosse-Mosse tässä! Minä olen aika kova sälli. Tänäänkin mä murisin semmoselle pikkutytölle isolla äänelläni ja se ihan vapisi! Mä olen niin hurrrrja... Mun täytyy vähän harjotella tota pelottelua kun mä lähen kohta jonnekin Kuopioon katteleen kalakukkoja ja siellä mua vartoo siskoni Mona. Mä kyllä näytän sille kaapin paikan ;)"

941558.jpg

Börje: "Börje tässä moikka!!! Mä en oikein välittänyt tuosta kuvaamisesta mutta kyllä mä oikeesti osaan seistäkin komeasti. Mä oon iso poika ja kuulemma tooosi rauhallinen. (ne ei vaan tiedä että mä näyttelen). Sitä paitsi jos kaikki riehuis niinkun noi kakarat niin ei sitä kestäis kukaan. Mä muutan pian Kangasalle. Se on kuulemma lähellä joten ehkäpä pääsen katsomaan äitiäkin joskus. Tampereen parsonlenkeille pääsen varmaankin mukaan, siellä on paljon tuttuja!"