Minulla meni hienosti näytelmissä tänä viikonloppuna. Lauantaina kävin Annin kanssa Raumalla jossa oli sellainen Romanialainen setä tuomarina. Minä olin Roppi ja sain taas sertin. Cristian Stefanescu sanoi minusta näin:
"Beautiful bitch. Typical head, elegant neck. Good proportion. Normal backline. Good settled & carried tail. Good colour, quality coat."

Sunnuntaina menimme Mänttään. Siellä tuomaroi Viirtelän Tarmo. Tarmo-setä yllättyi isoista kauniista silmistäni. Se yritti jopa epätoivoisesti saada omat silmänsä näyttämään yhtä suurilta mutta eihän se onnistunut. Tulokseksi Tarmolta PN2 ja vara-serti. Onnea Flora haukulle joka kuulemma sai viimeisen sertinsä ja valioitui! Arvostelu meni minun osaltani näin:
"Hyvä koko ja hyvät mittasuhteet. Hyvä päänmuoto ja purenta. Suurehkot silmät ja korvat. Hyvät mittasuhteet rungossa, tasapainoiset kulmaukset. Hieno häntä, hyvä karva. Riittävä askelpituus. Lanne hieman korkealla liikkeessä"

Nyt saakin pitää pienen tauon näytelmissä ja kesäkuun lopulla lähdemme johonkin Latviaan. Matkaan lähtevät Elvis-eno, Jeppe ja Minni...niin ja minä ;)

t. Lotta