Kyllähän taas on tullut väliä viime kirjoitukseen, mutta jatkan tästä mihin Lotta jäi. Ja onnea Elmalle nimipäivän johdosta. Tuolla se mököttää kun sillä on NE. Se on taas niin kiree, äksyilee ja murisee ja aamulla meinattiin oikein tapella mutta mamma tuli väliin onneksi!

Lotta oli siis Turussa näyttelemässä mutta ei se oikein pärjännyt. Se oli pn4 ja sai vara-cacibin. Nyt se uhoaa menevänsä Tampesterin näyttelyyn mannekeeraamaan. Menköön sit vaan, mä oon jo luovuttanut ne hommat muille. Mamma kyllä lupas viedä mua taas tänä vuonna johonkin ulkomaille mutta en mä näitä maakuntia enää viitsi kierrellä.

Nyt mä taidan tästä lähteä katsomaan jos sais nakkia kun mamma tekee nakkisoppaa. Aina kannattaa olla kytiksellä jos vaikka tippuis jotain...

t. Elvis

ps. laitan tähän vielä kuvan itsestäni "lapsenvahtina", se on aika rankkaa

1287082.jpg