Mä kävin tänään lääkärissä. Mulla on ollut omituista karvanlähtöä ja mamma jo luuli että mulla on vaikka mitä tauteja. (Lukee vähän liikaa intterinnettiä). No karvanlähtö on vaan pentujen jäljiltä vaikkakin vähän omituisemmin lähteekin. Mulla on esimerkiksi suun ympäriltä melkein kalju ja korvien takaa kun olen rapsutellut. Vasta kun Elma alkoi nuolemaan ja hoitamaan mun korvaa niin tuo mammakin tajus että korvissa vois olla jotain ja olihan siellä. Korvatulehdus!!! No, sain nyt tippoja korviin (yäk) ja sitten ihmeteltiin kun pepusta vuotaa vieläkin verta synnytyksen jäljiltä. Mutta kohtu ja emätintin oli molemmat kunnossa eli olen siis lääketieteellinen arvoitus. Sain sit antibiootit siihenkin eli Turkusen näytelmät jää nyt kyllä väliin...

1228226.jpg

Meillä oli eilen kivoja vieraita. Mun velipuolet Pekka ja Paavo kävi kylässä. Olimme metsässä leikkimässä ja Minnikin tuli mukaan. Me mentiin niin kovaa että kuvaaja ei pysynyt perässä. Meillä oli Minnin kanssa kivaa kun me komennettiin poikia koko ajan ;) Paavo jäi sit vielä trimmiinkin ja oikein komea poika se onkin! Kyllä mun Elma äiti tekee vaan kauniita lapsia. Pekka tulee kans myöhemmin trimmiin sillä tällä hetkellä se muistuttaa enemmän lammasta kuin parsonia. Kyllä sieltä karvojen alta kuoriutuu varmaan kans komea poika. Sit mua vähän nauratti kun mamma komensi Paavon laihikselle ja sit se vielä teippas sen korvat silleen hölmösti leuan alta yhteen. Aika hassua...

1228230.jpg

Paavo

t.Lotta