Mä en jaksa enään noita kakaroita! Mä en jaksa niitä imettää ja mä en jaksa olla niitten kanssa. Ja ne vaan huutaa, haukkuu, ulvoo, tappelee ja repii. Mamma sano että se on ihan normaalia ja että hyviä parsoneita niistä tulee mutta.... En jaksais uskoa. Viikko vielä ja ne lähtee uusiin koteihinsa, toisaalta kyllä mun niitä tulee ikäväkin, on ne kuitenkin sulosia vaikka pari muistuttaakin isäänsä. Se ei oo niin kiva poika. Mamma sano että pari jää tähän lähelle eli kyllä kai mä niitä näänkin (toi Lottahan jäi tänne näistä ei onneksi yhtään) vaikka on kai toi Lottakin ihan kiva ja siitäkin tulee kuulemma äiti ja musta jo mummo!!! Ei kyllä uskois kun oon näin nuori ja vireä :)

Monakin menee kuulemma huomenna johonkin näytelmiin. Toivottavasti sillä menee hyvin siellä! Kuullaan se sit huomenna....

Tarttis vähän alkaa laihikselle, tai siis noi tissit tarttis saada pois roikkumasta. Mutta kun kattelee ton mammankin tissejä (ja sillä on vaan kaks pentua) niin ei kait ne koskaan enään palaa ennalleen ;( Mulla ja Elviksellä on kuulemma joku ulkomaan matka tiedossa loppu vuodesta ja sinne tarttis olla taas nätti.

Nyt taidan laittaa maate tähän mamman viereen kun en kyllä viitti mennä kakaroitten luo. Siellä onkauheet iltapainit menossa. Bertta ja Boris tappelee ja Bella juoksee ympäriinsä. Börje maakaa rauhassa ja Bosse repii sanomalehtiä... huhhuh!!!

t. Elma