Mun mielestäni ainakin. Olen joutunut olemaan paljon yksikseni kun mulla on kuulemma jotkut juoksut? Ei mua kyllä huvita juostakaan, eikä täällä paljon mahdukaan! Elvis-eno vinkuu tuossa oven takana, onkohan se tullut hulluksi? Eilen lenkillä se yritti hyppiä mun selkääni mutta en mä sitä jaksanut ruveta kantamaan. Kävelköön itse. Annoin sille vähän hammasta...

Viime viikolla kävin tapaamassa sellaista kivaa poikaa. Sekin halus olla mun selässä, mutta sen mä annoin se oli paljon kivempi kuin tuo eno... ja nuorempi...ja söpömpi...Sitte se juttu on kuulemma joku salaisuus vielä, se poika juttu. Mulla ei oo lupaa kertoo siitä sen enempää. Elma äiti oli sitä mieltä että se oli hyvä juttu! Se liittyy kuulemma jotenkin naiseksi tuloon ja tommosiin vinkupentuihin? Ehkä se sit joskus aukee mullekin se juttu?

Mä haluaisin kyllä leikkiä niitten kakaroitten kanssa, ne on kait mun siskopuolikkaita ja velipuolikkaita vaikka ihan kokonaisilta ne musta näyttää. Sen takia mä en vissiin saakkaan leikkiä niitten kanssa jos ne kerran on vaan puolikkaita, ehkä sit kun ne kasvaa kokonaiseksi. Kovaa ääntä ne ainakin pitää!

Elvis pääsee kuulemma reissuun ens viikonloppuna. Mäkin haluaisin, se pääsee oikein laivalle. Tosin kävinhän mäkin kesällä mutta reissussa on niin kivaa. Siellä on aina paljon kavereita. No, kait mäkin sit joskus pääsen taas.

Nyt taitaa tulla ruokaa... lähden syömään. Nähdään taas!!!

Ai niin se mamma sano että niistä puolikkaista on taas uusia kuvia jossain netissä. Linkki piti laittaa... toivottavasti siellä olis mustakin jotain...

t. Lotta