noita kakaroita tullaan tuijottaan. Ihme juttu kun ne kaikki haluaa kattella vaan niitä eikä mua yhtään! Mähän oon se muotivalio...
No, kivahan se on että muutkin tykkää noista mun kakaroista kuin vaan minä. Ylpeänä niitä sitten esittelen ja jos joku tuijottaa liian pitkään niin mun täytyy vähän murista niille, mamma vaan ei oikein tykkää kun mä murisen.

No, kerrotaan nyt sit lisää niistä kun kaikkia aina kiinnostaa. Noi tissitakiaiset on kyllä kasvaneet hurrrjasti! Painavat yli kilon jo jokainen. Osaavat myös kävellä, juosta ja tapella ja hampaitakin on tullu suuhun, auts! Kaikki on aikas ärrinpurreja mutta ei kai se ole ihme kun kattoo niitten iskää. Sekin on vähän ärjy välillä (en mäkään siitä tykkää) Mamma kyllä sano että taitaa tulla hyviä kettukoiria kun me sen Jepen kanssa molemmat annetaan ketuille kyytiä! Noi kakarat sotkee kans hirveesti. Voi sitä pissan ja kakkan määrää mitä mulla on siivottavana. Mamma kyllä onneks auttaa välillä kun en millään enään viitsis kaikkee siivota. Ja mamma ei oo ees niille vihainen kun ne sotkee, mut auta armias jos mulla pääsee vahinko tai Lotalla tai Elviksellä...niin kyllä tulee huutia!

Nyt taitaa taas olla tissin aika kun huutelevat tuolla kilpaa...

t. Elma

ps. laitan vielä jonkun kuvan tähän niistä :)
img657610.jpg

Tässä ne syö ahneesti!!!

img657612.jpg

Jemina ja Bosse