Oltiin porukalla Eckerössä näyttelyssä. Reissussa oli mukavaa ja eritoten kivaa oli se että pääsin mamman kanssa kaksin matkaan. Sain nukkua yöt mamman vieressä ja kämppiksenä meillä oli Alma parsoni ja Riitta-täti. Alma ei edes suuttunut mulle kun kävin välillä niidenkin sängyssä yöllä moikkaamassa!

Tulihan siellä taas oltua kauniistikin ;) Olin Paras Uros ja sain cacibin! Mamma kehui minua komeaksi pojaksi. Niinhän mä olenkin...

Matkalla mukana olleilla meni myös hienosti. Fanni oli paras narttu ja sai kans cacibin, Minnistä tuli valio. Roosa oli erinomainen ja Lalli kans komee poika vaikka se vähän venkoili kehässä ja sai eh:. Se tais olla vähän väsy kun se joutu kilpaileen myös agilityssä. Se keräili niitä samoja hyllyjä kun Gimmakin on kuulemma keränny niitä. Sitten mun kämppis Alma oli oikein loistava agilitykoira ja se oli ekana päivänä toinen ja tokana se voitti ne muut minikoirat. On se vaan aika näppärä likka. Niin ja se hiiren näkönen Paavokin oli mukana. Se on kans aikas reipas niin pieneksi koiraksi mutta se tuomari anto sille vaan eh:n. Kaikenkaikkiaan meillä oli mukava reissu ja siellä sai myös sipsejä ja muita herkkuja kun tiesi keneltä pummaa. Käytiin myös meressä uimassa vaikka siellä oli menny vesi piloille kun se maistu ihan pahalle. Join sitä silti ja kyllä tuli kova jano sen jälkeen. En tie sitte joiko mammakin sieltä merestä kun sekin joi koko illan sitä siiteriä...

Eilen kun tultiin kotia niin isäntä sanoi että Bertta on aika tyttö kun tulee sieltä pentulaatikosta lattialle ihan ite. Oli se taas aamullakin lattialla! Ja se Bosse tunkes portin läpi keittiöön mutta mamma vei sen äkkiä takas ja oli vähän vihanen. Mä olisin kyllä voinu leikkiä sen kanssa.

Terveisiä vielä reissukavereille ja nähdään taas pian (vaikka sitä Lallia mä en ny niin diggaa...)

t. Elvis